28 Kasım 2014 Cuma

YENI BASLANGICLARA MERHABAAA

''Evet biliyorum bir suru blogger var, ama neden bende onlarda biri olmayayim'' dedim ve bende bi nebze de olsa bu kervana katildim. Bilmiyorum bu bir gecici heves mi yoksa gercekten yapmak istedigim bir is mi? Bunu tabiki de bana zaman gostericek. Ama inanin bu karari verip bilgisayar basina bile gecmek buyuk bir adim benim icin. 

Ama ne demisler ; baslamak bitirmenin yarisidir. Bende bu sozle gaza gelip birseyler yazmaya basladim iste...

Peki yazmaya basladim ama neler yazicam. Bunu da bir sure dusundum. Gunluk hayatimdan neler yapiyorum, neleri insanlar ile paylassam yararli olur ya da ilgilerini ceker diye olcup tarttim. Ve sonunda tek bir konuya bagli kalmamaya karar verdim. 

Elbette bir cerceve icerisinde olucak bunlar..

Bakalim zaman bize ne gosterecek..

Kendime bol sanslarr =)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder