28 Mayıs 2015 Perşembe

GOSH INTENSE EYE LINER PEN

Herkese selam, 

GOSH urunleri ulkemize geleli henuz cok olmadi. Bu sebepten urunler hakkinda cok fazla bilgi sahibi degiliz. Genellikle arastirmadan urun almayi seven biri degilimdir ancak urunu Gratis'te gorunce bir sans vermek istedim. Iyi ki de vermisim..

GOSH cruelty-free , paraben-free ve parfume-free bir marka. Bu sebepten urunlerini cekinmeden kullanabilirsiniz.

Gelelim bugun sizlere anlatacagim urun olan Eye Liner Pen'e...





Urunun bende ki rengi 03 numara Brown. Tam bir aci kahve. Gozlerimin ela olmasi nedeni ile genellikle gunluk makyajlarimda kahve eyelinerlari tercih ediyorum.





1 ml , 6 ay kullanim omrune sahip. Yaklasik 4 aydir kullanmama ragmen henuz bitmedi. En onemlisi de kurumadi. 




Bu tarz eyelinerlarin genel problemlerinden biri de ucunun bir sure sonra bozulmasidir. Yukarida da gorebileceginiz uzere boyle bir problemde yasamadim.





Tek katta rengini veriyor, 5-10 sn sonrada tamamen kuruyor ve gun icerisinde akma bozulma kesinlikle yapmiyor. Bunun yaninda makyaj temizleyicileri ile kolayca cikabiliyor.

Kisacasi ben bu urunu cok ama cok begendim. Diger renklerini de en kisa zamanda denemek istiyorum.

Indirim doneminde 13 tl gibi bir fiyata sahip olmustum. Urunu Gratis magazalarinda bulabilirsiniz.

XOXO




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder