17 Haziran 2015 Çarşamba

WET N WILD MEGA CLEAR KAS JELI

Merhabaaa

Kucuklugumde kullandigim seffaf rimeller simdinin kas jelleri.. Benim gibi kaslarini aldirmayan ya da kestirmeyenlerin bas kurtaricisi.. Kas jellerinin populer olmadigi (ya da benim haberimin olmadigi) zamanlarda kaslarimi seffaf rimellerle sabitlerdim. Sonrasinda kas jellerini gorunce fikrim calinmis gibi hissetmistim.

Uzunca bir sure Essence'in kas jelini kullandim. Ancak sizler gibi artik bende o urunu bulamiyorum. Bu sebepten az sonra bahsedecegim Wet n Wild kas jeline sans vermek istedim.






Urun renksiz seffaf yapida. Bu kadar temiz gorundugune bakmayin. Bir iki aya sari bir renk almaya baslayacak. Kaslarimi doldurdugum zaman daha cok renkli kas jellerini tercih ediyorum. Gunluk hayatimda kaslarimi dolduracak zaman bulamadigimdan ise giderken sabah surup cikiyorum bu urunu.

Essence'de urunun cok gelmesi ve kaslari yapistirmasi sorununu cok yasamistim. Ancak bunda kesinlikle boyle bir sorun yok. Tek bir urun aliminda kesinlikle kasta agirlik ve yapis yapis bir gorunum yapmiyor. Boylelikle gectigim yerden bir kac kez bile gecsem kaslarim kaskati kesilmiyor. Bu da benim icin kaslarimi kas taragi ile tarama adimimi gecememi sagliyor. 






Guzel ayiriyor, dogal bir sabitleme sagliyor. Fircasi klasik bir firca gorunumunde. Benim icin yeterli oluyor. 

Hersey buraya kadar cok guzel ancak ciddi bir sorun var. O da kaliciligi. Sabah 8 gibi surdugumde oglen 12 de etkisini coktan yitirmis oluyor ve tekrardan Emrah kaslarima geri donuyorum. Bu yuzden urunu yanimda tasiyip gun icerisinde yenilemem gerekiyor. Buyuk bir urun olmadigindan tasimak cokta sorun yaratmiyor ancak yogun oldugum gunlerde gun sonunda aynaya baktigimda goruntu hicte hos olmuyor :(

Her guzel seyin bir kusuru vardir, bununda bu maalesef.. Bu bitince Mac'in kas jelini denemek istiyorum. Onuda denedikten sonra sizler ile paylasirim. Yeni bir kas jeline gecene kadar nazini cekicez artik..

Urununu Gratislerden 10 TL gibi bir fiyata alabilirsiniz.

XOXO


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder